QLM cégcsoportunk a társadalmi felelősségvállalást, valamint az egyén védelmét maximálisan szem előtt tartja. A gyorsan változó közegészségügyi helyzetet és Magyarország Kormányának rendeleteit folyamatosan nyomon követjük és azokat maradéktalanul betartjuk. Kiemelten elköteleztük magunkat a Covid-19 koronavírusos megfertőződések megelőzésében és a terjedésének mérséklésében. Ennek érdekében számos rendkívüli intézkedést hoztunk meg 2020. március 16-i hatállyal.
Többek között a külföldi utazásokat, valamint külföldről érkező Vendégeinkkel való találkozókat lemondtuk. 2020. március 16 –tól minden irodai dolgozónk otthonról látja el feladatát, home-office jelleggel.
Szaktanácsadó kollégáink kizárólag felméréseket és a halaszthatatlan egyeztetések kapcsán kezdeményeznek látogatást, minden egyéb látogatás felfüggesztésre került.
Technikusainkat légzésvédelmi maszkkal, gumikesztyűvel és védőszemüveggel láttuk el. Minden technikusi autónkban megtalálható a kézfertőtlenítő szer, amit rendszeresen használnak is kollégáink, így minimalizáljuk a fertőzések tovább terjedését.
A raktározási folyamatokban is igyekeztünk megfelelő óvintézkedéseket hozni, a szállítmányozókkal történő érintkezési pontokat minimálisra csökkentettük.
Fenti intézkedéseink célja, hogy működésünket és az Önök kiszolgálását zavartalanul tudjuk biztosítani, ameddig a körülmények ezt lehetővé teszik. Folyamatosan regisztráljuk a Partnereinknél bevezetett esetleges korlátozásokat és ezek alapján járunk el minden esetben. Amennyiben Önöknél is történt bármilyen intézkedés, amely a külső Partnerek munkáját érintheti, kérjük szíveskedjenek haladéktalanul tájékoztatni bennünket, hogy megfelelően felkészülhessünk.
Várható-e késedelmes teljesítés ezen időszak alatt?
A szaktanácsadó és technikusi kollégáink a napokban fel fogják Önöket keresni a halasztható találkozók átütemezése miatt. Előre is köszönjük megértésüket és rugalmasságukat az együttműködésben.
A 2020.03.11-én Magyarország teljes területére kihirdetett veszélyhelyzet (40/2020. (III.11.) Kormányrendelet), továbbá a szomszédos országokban is meghozott óvintézkedések, korlátozások okán szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy jelen információink birtokában nem kizárható annak lehetősége, hogy cégünk bizonyos megrendeléseket, szerződött szolgáltatásokat csak késedelmesen tud teljesíteni.
Minden tőlünk elvárható intézkedést megteszünk, hogy az (esetleges) negatív következményeket a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk. Folyamatosan nyomon követjük az aktuális helyzetet és egyeztetünk Partnereinkkel. Jelen információnk szerint minden beszállító cégünknél a termelés zavartalan, késésre egyelőre nem kell számítanunk. Amennyiben a fentieknél újabb információhoz jutunk, vagy változás állt be e téren, úgy haladéktalanul tájékoztatjuk az érintett Ügyfeleinket írásban, illetve honlapunkon is elérhetővé tesszük azokat.
Természetesen, amennyiben olyan probléma következik be, mely az Önök üzletmenetét veszélyeztetheti, állunk rendelkezésükre! Ezekben az esetekben szerviztechnikus kollégáink az említett óvintézkedések mellett igyekeznek a lehető leggyorsabban reagálni az adott bejelentésre, kiemelten kezelve az aktuális helyzetben prioritást élvező legfontosabb területeket, mint pl. élelmiszeripar, gyógyszeripari cégek és az egészségügyi szféra érintettjei.
Ezúton is köszönjük együttműködésüket a rendkívüli helyzetben, bízva annak mielőbbi pozitív alakulásában,
Üdvözlettel,
A QLM Logistics Solutions vezetősége