Mikor számíthat a QLM-re?

Az intralogisztikai folyamatokat  nem elegendő egyszer, a raktár létesítésekor megtervezni! Az eredményesség kulcsa a folyamatos változás, fejlődés és tudatos működés!

Raktárlogisztikai tervező és kivitelező cégként partnereinkkel rendszeres a közös gondolkodás már a tervezéstől, hiszen már a raktár első gondolatától, az intralogisztikai tervezésen, a technológia integrálása mellett az elkészült raktár üzemeltetésében is támogatást nyújtunk. Az állandóan változó gazdasági és vállalati folyamatoknak, körülményeknek köszönhetően az operációt viszont időről időre optimalizálni szükséges, hogy az eredeti raktár működése a változásokhoz igazodjon. Ez esetben tudunk abban segíteni, hogy fejlesztések, rendszer optimalizálások által az operáció és ezáltal a vállalat eredményessége növekedjen, a működési költségek jelentős mértékű csökkentése mellett.

A QLM mindig partnerei rendelkezésére áll, függetlenül attól, hogy raktára jelenleg mely életciklusában jár!

Szolgáltatásaink életciklus szerint

INTRALOGISZTIKAI TERVEZÉS

A tervezés a jól működő raktár alapja, hiszen az előre megtervezett folyamatok átláthatóvá és gazdaságossá teszik a működést. Logisztikai mérnökökből álló szakértő csapatunkkal a tervezés mindig közös folyamat, melynek során figyelembe vesszük a raktározni kívánt áru fizikai tulajdonságait, a tárolás körülményeire vonatkozó elvárásokat, valamint a megrendelő által megfogalmazott elérendő célokat. Konzultációkat követően több koncepciótervet készítünk, majd a megrendelő választása alapján dolgozzuk ki a végleges verziót. Az általunk megtervezett és megvalósított több ezer intralogisztikai projekt tapasztalatai alapján valljuk: az optimálisan átgondolt, megtervezett és felépített raktár egy vállalkozás jövőjének a kulcsa.

KIVITELEZÉSMENEDZSMENT

A raktár kivitelezése a projekt kritikus része, mivel a határidők és a tervezett költségkeret betartása kiemelt jelentőségű. Ha a megrendelő nem rendelkezik erőforrással vagy elegendő tapasztalattal logisztikai projektek vezetésében, s szeretné elkerülni a nem várt nehézségeket, érdemes ránk bíznia a megvalósítás menedzselését is. Projektvezetőnk irányítja és összehangolja a kiválasztott partnerek szállítási ütemezéseit, megtervezi a kivitelezést, és gondoskodik arról, hogy a beszerzések azonos műszaki tartalmakkal történjenek. Ez a szolgáltatásunk akkor is elérhető, ha részben vagy egészben sem az általunk forgalmazott termékekből épül fel a raktári operáció.

TECHNOLÓGIA A RAKTÁRBAN

Megvalósításunk részei a megbízható gyártók (Crown, Rite Hite, Stow, A-safe stb.)  kiváló minőségű termékei, a targoncától a biztonságtechnikai eszközökig. Akár egy új raktár teljes eszközparkjáról, akár egy működő raktár eszközeinek cseréjéről, bővítéséről van szó, tartós, kiváló minőségű termékeket nyújtunk. Félautomata és automata raktár kivitelezési projektjeinknél a szükséges technológiák beszerzéséről logisztikai mérnökeink szakértelmével gondoskodunk. Emellett tanácsadást is végzünk

Minden eszköz és megoldás, amelyre egy XXI. századi raktárban szükség van, nálunk elérhető!

A RENDSZERINTEGRÁCIÓ NÉGY DIMENZIÓJA

A rendszerintegráció során a raktár új fejlesztésű egységét beillesztjük a mindennapi operációba, hogy új, stabilan működő rendszer álljon megrendelőnk rendelkezésére. Már a tervezés során figyelembe vesszük, hogy az új fejlesztést integrálni kell a kapcsolódó kiszolgáló folyamatokhoz, a gyártáshoz, a szállításhoz. Az általunk javasolt és beszerzett raktárirányítási szoftver működését összehangoljuk a vállalkozás IT-eszközeivel, vállalatirányítási szoftverével.

SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

STOW állványrendszereink, Crown targoncáink, Rite-Hite ipari kapuink és A-safe biztonságtechnikai eszközeink mind alacsony fenntartási költségekkel és megbízhatóan üzemeltethetők. Ezt a feladatot országos lefedettséggel, saját alkalmazottakból álló, termékkörönként dedikált szerviz csapataink végeznek. Számíthat ránk az automatizált megoldással rendelkező raktár sikeres átadását követően is. Vállaljuk kiépített rendszereink eseti karbantartását, akár teljes üzemeltetését is. A hét minden napján, 0–24 órában állunk rendelkezésre.

ÜZEMELTETÉSI TÁMOGATÁS

A raktár vezető döntéseit támogatjuk információkkal, adatokkal, statisztikákkal, melyek segítségül szolgálnak ahhoz, hogy az adott raktár működését milyen irányba lenne célszerű fejleszteni. Abban is partnereink rendelkezésére állunk, hogy a raktár teljesíteni tudja a legszigorúbb megbízói rendelkezésre állási elvárásokat is. Kérésre kihelyezett technikusunk segíti a munkát. Távmenedzsment szolgáltatásunk keretében – automata rendszereink folyamatos működtetéséhez –, online és telefonon elérhető szolgáltatásmenedzser is igénybe vehető.

RAKTÁRFOLYAMATOK OPTIMALIZÁLÁSA

Az üzemeltetési tapasztalatok alapján a raktár eredeti működését hozzáigazítjuk a megváltozott körülményekhez, megfeleltetjük az új elvárásoknak, melyek forrása származhat a gyártásból, a szállításból, az anyaggazdálkodásból, vagy akár IT-oldalról. E feladatok jellemzően a raktár egyes részeit érintik, de általában nem igényelnek teljes körű átalakítást. Megvizsgáljuk azt is, hogy partnereink megfelelően kihasználják-e az operáció lehetőségeit. Elemzésekkel optimalizálási javaslatokat készítünk, hogy a raktári költségek csökkenhessenek.

Ha a szükséges fejlesztés rendszerszintű beavatkozást igényel – például a manuális működést automata megoldásokkal szükséges felváltani –, akkor a raktár átalakítása ismét a tervezési szakaszba lép, hisz ekkor a meglévő folyamatokat teljesen újra kell gondolni.

A raktár életciklusa során bármikor beszállhat igénybevételéhez!

Kérjen visszahívást! Szakértő kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot!

advanced-floating-content-close-btn